Ką veikiate ir su kuo susisiekiate, jei turite mokėjimo su internetiniu kazino problemų?

Naujienos

2020-05-11

Pirmas dalykas, kurį turite atsiminti, jei turite mokėjimo problemų internetiniame kazino - nepanikuokite. Būkite ramus ir automatiškai nemanykite, kad nutinka blogiausia. Klausimas gali būti techninis ar rašytinis, ir tokie dalykai kartas nuo karto nutinka. Pirmas dalykas, kurį turite padaryti, tai suprasti, ar laukėte tinkamo laiko, prieš pareikšdami savo susirūpinimą. Daugelyje internetinių lošimų svetainių nurodoma, kiek darbo dienų reikia išimti ar sumokėti. Paprastai šią informaciją jie saugo DUK skiltyje, kad žinotumėte, ko tikėtis. Neatlikite jokių žingsnių norėdami išspręsti mokėjimo problemą, jei pirmiausia nelaukėte rekomenduojamo laiko. Pvz., Nieko nedarykite iki šeštos dienos, jei įprastas laukimo laikotarpis, per kurį reikia apdoroti pašalinimą, yra nuo dviejų iki penkių darbo dienų. Mokėjimai, kuriuos įdėjote į savo sąskaitą, taip pat gali vėluoti. Vėlgi, turėtumėte įsitikinti, kad nesilaikote įprasto mokėjimo apdorojimo laikotarpio. Priešingu atveju galite šokinėti ginklą, kai tai nėra būtina. Klientų aptarnavimas visada yra pirmoji vieta, į kurią turėtumėte kreiptis, jei kyla problemų dėl mokėjimo, kurį turėjote gauti iš internetinio kazino. Greičiausiai svetainė paskelbs numerį, kuriuo galite paskambinti, jei reikia išsakyti klausimą ar susirūpinimą. Tiesiog parašykite el. Pašto adresą arba paskambinkite numeriu ir praneškite asmeniui apie problemą. Klientų aptarnavimo skyrius turėtų sugebėti išspręsti jūsų situaciją. Jie turėtų turėti procesą, kurio metu galėtų sekti jūsų operaciją. Jie turėtų žinoti, kada atsiuntė jūsų mokėjimą ir kada galite tikėtis gauti mokėjimą. Pakalbėję su klientų aptarnavimo žmonėmis, galite susisiekti su savo banku ar kortelės turėtoju ir sužinoti, ar laukiama naujos operacijos. Pvz., Jūsų bankas gali pamatyti kai kurias lėšas, kurios ruošiasi gauti už jus. Jie gali lengvai susimąstyti apie operaciją. Jei klientų aptarnavimo tarnybai nepavyksta išspręsti jūsų situacijos, galite perkelti skundą į kitą lygį ir pabandyti susisiekti su administratoriais ar prižiūrėtojais. Jei tai nepadeda, gali tekti kreiptis į advokatą. Be to, galėtumėte parašyti neigiamą apžvalgą arba pranešti kazino laikraščiams. Tuos pačius sprendimus galite naudoti ir tuo atveju, jei kazino nemokės jackpoto. Svarbiausia yra ištirti kazino prieš tai įsitraukiant į jį. Kai kurie kazino turi neigiamą istoriją, nes nemoka globėjų. Prieš pradėdami azartinius lošimus įsitikinkite, kad jie neturi ilgos nemokėjimo istorijos. Patikrinkite, ar patikima institucija stebi jos veiklą. Valdančioji institucija gali sugebėti įstoti, net jei kažkas kitas negali. Jei atliksite visus šiuos dalykus, turėsite didelę galimybę gauti visus savo mokėjimus ir surinkti savo laimėjimus.

Ką veikiate ir su kuo susisiekiate, jei turite mokėjimo su internetiniu kazino problemų?

Kazino reklama

Las Vegas USA3000
Get your bonus

žinios

„QTech“ sandoris su „NetEnt“.
2021-11-26

Don't miss out on these bonus offers

Las Vegas USA
Las Vegas USA
$3000 Welcome bonus
VisitSee review
Close
GidaiCollapseExpand
žiniosCollapseExpand
Responsible Gambling
Atsakomybės atsisakymasPriklausomybė nuo lošimųAtsakingas lošimasSąlygosSitemap
DMCA
© SlotsRank 2021